iPhone blokkeert door een waarschuwing van iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone blokkeert nadat Icloud een bericht heeft gestuurd dat er al 2 wkén geen reservekopieen zijn gemaakt. Bericht komt in een kader en luidt: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone blokkeert door een waarschuwing van iCloud
Mijn Iphone blokkeert nadat Icloud een bericht heeft gestuurd dat er al 2 wkén geen reservekopieen zijn gemaakt.
Bericht komt in een kader en luidt: Van deze Iphone is al 2 weken geen reservekopieen gemaakt. reservekopieen worden gemaakt zodra de Iphone met Wi-Fi is verbonden Normaal gesproken verdwijnt dit bericht zodra ik op de "OK"knop druk. Dit keer blijft dit bericht staan. De "OK"knop doet niets. Ik dan Iphone niet meer ontgrendelen en ook niet meer uitzetten. Als ik hem bel rinkelt hij wel maar ik kan verder er niets meer mee. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Overigens: wat mij betreft zijn dit van die onnodige berichten die ik liever niet ontvang. En zeker niet als dit dergelijke bijzondere vervelende consequenties met zich meebrengt. bijvoorbaat dank voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Timosha bedankt!!
Ik was te ongeduldig. Ik heb wel die harde reset gebruikt, maar wachtte niet lang genoeg. Had ook eerst weer moeten opzoeken hoe dat ging. nogmaals dank voor je hulp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat houd een reservekopie van icloud in? | gracex | iCloud | 1 | 04-07-13 16:53 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
toegangscode van mij iphone blokkeert | deur2008 | Archief | 5 | 15-01-09 19:56 |
|
|