Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn wachtwoorden worden in Safari niet meer onthouden. Bij de instellingen onder Safari staan m'n wachtwoorden nog gewoon. Ook heb ik van 1 site het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld
Mijn wachtwoorden worden in Safari niet meer onthouden. Bij de instellingen onder Safari staan m'n wachtwoorden nog gewoon. Ook heb ik van 1 site het ww verwijderd en opnieuw ingelogd, maar er wordt ook niet meer gevraagd of m'n ww onthouden moet worden door de iPhone. Meer mensen dit probleem?
Edit: sommige sites werkt het nog wel goed, maar bijvoorbeeld de iCilture site wordt het ww niet onthouden en wordt hier na inloggen ook niet om gevraagd. Laatst gewijzigd door wollie1979; 19-09-14 om 00:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7 | Fenny | iPad algemeen | 0 | 14-10-13 18:20 |
wachtwoorden onthouden | momfer61 | iPhone Apps | 5 | 26-09-13 14:46 |
wachtwoorden onthouden | Berten.. | iPhone algemeen | 2 | 30-09-08 19:49 |
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld | flipjo | Archief | 1 | 28-04-08 13:40 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|