//

Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld

Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn wachtwoorden worden in Safari niet meer onthouden. Bij de instellingen onder Safari staan m'n wachtwoorden nog gewoon. Ook heb ik van 1 site het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-09-14, 22:41
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard Wachtwoorden van websites worden niet onthouden/automatisch ingevuld

Mijn wachtwoorden worden in Safari niet meer onthouden. Bij de instellingen onder Safari staan m'n wachtwoorden nog gewoon. Ook heb ik van 1 site het ww verwijderd en opnieuw ingelogd, maar er wordt ook niet meer gevraagd of m'n ww onthouden moet worden door de iPhone. Meer mensen dit probleem?

Edit: sommige sites werkt het nog wel goed, maar bijvoorbeeld de iCilture site wordt het ww niet onthouden en wordt hier na inloggen ook niet om gevraagd.

Laatst gewijzigd door wollie1979; 18-09-14 om 23:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda is leeg, kan ook niet ingevuld worden na iOS 7 Fenny iPad algemeen 0 14-10-13 17:20
wachtwoorden onthouden momfer61 iPhone Apps 5 26-09-13 13:46
wachtwoorden onthouden Berten.. iPhone algemeen 2 30-09-08 18:49
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld flipjo Archief 1 28-04-08 12:40
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet vandenb Archief 2 24-03-08 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.