1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) bij 1.1.3 werkte mijn gprs verbinden langzaam maar goed. Eenmaal geupdate naar 1.1.4 krijg ik het niet meer voor elkaar om het in te stellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
1.1.4 EDGE password en username kan niet worden ingevuld
bij 1.1.3 werkte mijn gprs verbinden langzaam maar goed.
Eenmaal geupdate naar 1.1.4 krijg ik het niet meer voor elkaar om het in te stellen omdat elke keer als ik wat in wil typen. het scherm met de instellingswijzigingen wordt afgesloten :S weet iemand hoe dit opgelost kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
aangezien dit topic niet voor vragen is gaat deze op slot
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Mobileconfig proxy username en password | gertsolo | iPhone algemeen | 1 | 11-08-09 15:25 |
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren | Robbor | iPhone algemeen | 35 | 08-11-07 00:11 |
|
|