iPhone 5, iOS 8 MB pro Yosemite Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een iPhone 5 met iOS 8 en wil deze verbinden met mijn MB Pro met Yosemite. Ik kan de devices wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5, iOS 8 MB pro Yosemite Bluetooth
Beste allemaal,
Ik heb een iPhone 5 met iOS 8 en wil deze verbinden met mijn MB Pro met Yosemite. Ik kan de devices wel paren, maar als ik de MB wil laten verbinden krijg ik de melding dat het netwerk niet beschikbaar is. Ik heb beiden apparaten opnieuw opgestart, op de MB Bluetooth PAN verwijderd, netwerkinstellingen op de iPhone herstelt. Niets heeft geholpen. Iemand nog suggesties, Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb zelfde probleem misschien probleem Yosemite. Hierdoor werkt Handoff ook niet bij mij!
|
|
|||
|
|||
bij mij wel , maar continuity werkt niet bij me voor sms berichten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oooh laat ons hopen
tnx Timosha |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oooh amaai .. dat is straf dan . in het begin bij mij ook toen ik net 1ste preview had van yosemite
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 vindt macbook pro niet via bluetooth | manus85 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 23:05 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
|
|