mail sturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu de Iphone 4 maar kan geen mail sturen bij mijn vorige Iphon 3 ging dat prima. ik heb de nieuwe gesynchroniseerd, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail sturen
Ik heb nu de Iphone 4 maar kan geen mail sturen
bij mijn vorige Iphon 3 ging dat prima. ik heb de nieuwe gesynchroniseerd, de contactpersonen staan erin, er komt mail binnen, maar versturen gaat niet. wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan heb je iets verkeerds staan bij de "SMTP" gegevens.
|
|||
|
|||
achter SMTR staat stp.ziggo aan, daaronder andere smtp.live.com uit dit 2 x ik heb nog 2 andere hotmail adressen
|
|
|||
|
|||
Kijk je instellingen eens na: email instellingen voor iphone ipad ipod | App-reviews.nl
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier staan nu al twee fouten in je zin, kijk goed in de instellingen of daar wel 'smtp' staat. En moet achter ziggo niet de '.nl' staan?? Succes. |
|
|||
|
|||
er staat ziggo.nl ik zal een paar schermafdrukkken zien te plaatsen, dan komen we wel verder denk ik
|
|
|||
|
|||
stuur ik met ziggo meld hij,De server accepteert het afzendadres naam@ziggo.nl niet,
stuur ik met hotmail meld hij. Geen wachtwoord opgegeven voor SMTP.naam@hotmail.com@smtp.live.com |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd naar de scherm afdrukken.
|
|
|||
|
|||
De hotmail adressen doen het nu. Dus nu nog stoeien met naam@ziggo.nl
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zal niet aan de naam van het email adres liggen, maar waarschijnlijk in de code die je in moet vullen bij de smtp server. Weet je zeker dat er smtp.ziggo.nl staat? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 augustus 2012 om 22:33 ---------- Citaat:
Kijk voor instellingen hier. |
|
||||
|
||||
Is het nu gelukt?
|
|
||||
|
||||
Hier wat gevonden van de ziggo site zelf misschien helpt dit
Misschien heeft dit er iets mee te maken Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E mail sturen over Wi-Fi Lukt niet. | apple freak 1994 | iPhone algemeen | 0 | 31-07-12 20:07 |
Geen mail meer sturen na update | Jeffa_90 | iPhone algemeen | 0 | 22-10-11 13:49 |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
Kan geen mail of PB sturen met iPhone | purcy | iPhone algemeen | 2 | 04-11-09 10:59 |
mail sturen aan groep | MTB | iPhone algemeen | 4 | 10-12-08 17:42 |
|
|