Wekker gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vraag het me al een tijdje af: ik gebruik elke ochtend de wekker, maar erger me ook elke avond weer bij het instellen ervan: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekker gebruiken
ik vraag het me al een tijdje af:
ik gebruik elke ochtend de wekker, maar erger me ook elke avond weer bij het instellen ervan: als ik het scherm van onder naar boven schuif zie je de 4 symbooltjes (zaklamp/timer/rekenmachine/camera) en dan kies ik het timer symbool om in het timer/wekker gedeelte te komen. Het rare vind ik dus dat je dan éérst in de "timer app" komt en je dus altijd nóg een keer op de wekker moet drukken om daar de wekkers aan/uit te zetten. Je zou toch denken dat de wekker het meest gebruikte onderdeel is en dat juist dat dan het default scherm zou moeten worden... Is dat nog ergens in te stellen misschien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? | Melvin18 | iPad Apps | 8 | 07-08-11 23:04 |
Wekker gebruiken terwijl iPhone uitstaat | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 24 | 21-05-11 15:21 |
Wekker | berty | iPhone algemeen | 0 | 01-02-11 12:30 |
Wekker | frelinel | Archief | 1 | 01-01-11 22:40 |
iPad als wekker gebruiken | baart | iPad algemeen | 1 | 08-09-10 12:02 |
|
|