AppleCare+ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Ik had op mijn 5 al een AppleCare afgesloten en vorig jaar op de 5s een AppleCare+. Op de 6+ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het was een jaar maar nu dacht ik 1 maand! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is AppleCare voor de iPhone automatisch Applecare+ ? |
|
|||
|
|||
Er is nu niet meer zoiets als AppleCare voor de iPhone. Dit is nu AppleCare+ geworden. Je kunt nog wel een "gewone" AppleCare op de Macs (Macbook/iMac) afsluiten. Voor de iPhone is dit echter de + versie geworden. Volgens mij is het enige verschil dat je twee keer een schade door eigen schuld incident mag laten repareren (valschade bijvoorbeeld). Het kost dan ook iets meer dan dat vroeger AppleCare kostte. Die was rond de 60 euro. Nu is het 99 euro.
En inderdaad, Roos79 heeft gelijk. Je moet het binnen een aantal dagen na aankoopdatum doen. AppleCare kan tot 1 jaar na aankoop. AppleCare+ maar tot 30 dagen bij een Apple Store of 60 dagen door gebruik te maken van een telefoonnummer. AppleCare+ voor iPhone - Apple Store (Nederland) [edit] Toen ik vorige week vrijdag m'n 6+ kocht begon de medewerker dat het meteen bij aankoop aangeschaft moest worden. Ik had geen zin in een discussie maar ik wist zeker dat het ook naderhand (tot 60 dagen dus) aangeschaft mocht worden. Ik denk dat ze dat er graag bij verkopen omdat (zoals ik uit eerste hand vroeger al eens van een Apple medewerker te horen kreeg) ze extra provisie krijgen op basis van het aantal afgesloten Applecare's. Nu wilde ik m toch al aanschaffen dus ik dacht, doe maar. Laatst gewijzigd door flappah; 29-09-14 om 13:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben geinteresseerd in AppleCare+, maar hoe is de ervaring? Als je je telefoon hebt laten vallen, kan je Apple bellen of moet je perse langs een winkel van Apple?
En hoe 'moeilijk' wordt er gedaan over een schade? Hoor het graag. |
|
|||
|
|||
Aan het aantal reacties te zijn, mijzelf incluis, zijn er weinig ervaringen. Met AppleCare weet ik dat Apple het principe hanteert, "No questions asked". Heel laagdrempelig dus. Uit de AppleCare+ theorie zie je dat je max. 2 incidenten mag aanmelden waar diefstal niet onder valt. Er is een eigen risico van 69 euro per incident.
|
|
||||
|
||||
ff een bump want ik twijvel.
Ik heb een inboedel verzekering die schade dekt. Ook heb je als consument 2 jaar recht op garantie. Maar 150 euro is serieus geld. Als je schade hebt kost je 29 euro eigen risico. Dus stel dat een scherm stuk gaat kost het je 179 euro. Wat is jullie eravaring na 3 jaar?
|
||||
|
||||
up
Zelf heb ik nog nooit een kapot scherm gehad maar 150 euro blijft een hoop knaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applecare+ NL op buitenlandse iPhone | jooskieffer | iPhone algemeen | 2 | 05-10-13 12:42 |
iPhone 5 en AppleCare | hpsx | iPhone algemeen | 17 | 21-12-12 14:41 |
applecare inruilen | casz1001 | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 20:02 |
|
|