AppleCare+ discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is om AppleCare+ los te kopen wanneer ik mijn iPhone d.m.v. verlenging via Vodafone/T-Mobile/KPN en dergelijke heb verkregen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleCare+
Weet iemand of het mogelijk is om AppleCare+ los te kopen wanneer ik mijn iPhone d.m.v. verlenging via Vodafone/T-Mobile/KPN en dergelijke heb verkregen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe kijken de kopers van een iPhone 6 (Plus) tegen AppleCare+ aan?
Neem je het erbij of net niet? Waarom? Het is toch een behoorlijk duur toestel, dat boven de limiet van sommige inboedelverzekeringen lijkt uit te gaan...
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt het dat het eigen risico per incident voor de iPhone 6 (Plus) een tientje hoger is en nu €79 is?
Of is dat weer eens een gerucht dat niet waar blijkt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zie: 1.18. “Eigen risico” betekent het relevante eigen risico voor de Gedekte apparatuur. Het bedrag van het Eigen risico is als volgt: iPad: € 49 iPhone: € 69 iPod: € 29
|
||||
|
||||
Ja, dat had ik ook gezien.
In de US is het $79. Wellicht is dat de bron van de verwarring. |
|
|||
|
|||
Ik wil het sowieso los erbij bestellen, beetje klaar met Vodafone's Dynafix en dat soort malafide reparatiecenters.
|
|
|||
|
|||
Ik wilde AppleCare+ graag bestellen voor mijn iPhone 6, maar blijkbaar is dit niet mogelijk in België Belachelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had op mijn 5 al een AppleCare afgesloten en vorig jaar op de 5s een AppleCare+. Op de 6+ ga ik het dit jaar ook weer doen. Loop binnen een paar weken (wanneer de grootste drukte weg is) wel weer de AS hier in Den Haag binnen om dat af te sluiten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor mensen in NL, neem een 'buiten-de-deur-verzekering' en je bent voor €5 á €6 klaar; iPhone VOLLEDIG gedekt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De buitendedeur verzekering is voor schade en diefstal aan/van je telefoon. Ook handig maar vind ik iets minder belangrijk. Het enige dat mogelijkerwijs nog interessant is, is schade door een ongelukje. Maar die wordt dan wel weer door AppleCare+ gedekt. Het enige moment dat ik dan wel weer geïnteresseerd ben in verzekering tegen diefstal is wanneer ik op reis ben. Maar dat wordt prima door de reisverzekering gedekt. Dus die 200 euro (interpolis, dikke 8 euro per maand) voor een dergelijke verzekering steek ik dan liever in eigen zak. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu net een iPhone 6 en volg dit topic met interesse. Toch ga ik waarschijnlijk niets afsluiten daar ik ik met ons gezin ondertussen 10 iPhones en 3 iPads heb (gehad) en slechts enkel hardware knopje heb moeten vervangen en twee schermen. Iets wat ik makkelijk zelf kon en ik vind deze verzekeringen gewoon te duur.
|
|
||||
|
||||
Wanneer ik apple care op ebay zou kopen, zoals deze: AppleCare Protection Plan for the iPhone 6 6 PLUS 5s 5c 5 4s GENUINE 1 YEAR | eBay
Is dit dan ook AppleCare+ ? Of gewone AppleCare? Of bestaat er geen gewone AppleCare meer voor de iphone? Ik kan aan geen enkele advertentiebeschrijving/foto ontdekken dat het om de + variant gaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Uhm voordat jullie te snel oordelen; het internet staat vol met mensen die applecare succesvol op ebay aanschaffen.
- Apple Care van ebay | One More Thing - [AppleCare] Op eBay kopen? - Macs & Software - GoT |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Applecare+ NL op buitenlandse iPhone | jooskieffer | iPhone algemeen | 2 | 05-10-13 12:42 |
iPhone 5 en AppleCare | hpsx | iPhone algemeen | 17 | 21-12-12 14:41 |
applecare inruilen | casz1001 | iPhone algemeen | 0 | 08-11-11 20:02 |
|
|