source backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of er een manier is om al je sources op je iphone te backupen of hoe dan ook en als je hem dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
source backup
weet iemand of er een manier is om al je sources op je iphone te backupen of hoe dan ook en als je hem dan upgrade ze dan in 1x op een manier terug krijgt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dan moet je je PackageSources.plist ff uit je iPhone halen met bijv winscp (via ssh) of iPhoneBrowser (via usb)
het staat in: /private/var/mobile/Library/Installer
|
|||
|
|||
Het makkelijkste is het een bestandje van je iPhone te kopiëren naar je computer en later na het herstellen het bestandje weer terug te zetten. Het bestandje wat je moet kopieren en waar dus de sources voor de installer in staat is: /private/var/mobile/Library/Installer/PackageSources.plist
Suc6. |
|
||||
|
||||
okeey eh en wat was het w8woord ook al weer ik heb het zolang niet meer gedaan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
okeey het is gelukt helemaal geweldig bedankt voor het snelle reageren (het bleek dus dat ik het w8woord wel goed deed maar ik gebruikte AFP en als ik probeerde te verbinden bij naam stond: daniel maaar dat moest dus root zijn )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Source Hackers.nl | soCool | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-07-10 01:38 |
Backup van Backup :P | Denneke | Archief | 1 | 02-11-09 20:50 |
bigboss source | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-09-08 17:39 |
Source | adempinar | Archief | 1 | 28-03-08 21:00 |
|
|