Bluetooth problemen iOS8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door flappah Ik zit op discussion@apple zo'n draadje door te lezen en daar wordt de volgende suggestie gegeven: this did it for ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Niet toestel uit / aan zetten !!!
|
|
||||
|
||||
Er zijn Bluetooth problemen in iOS 8, dit is een bekend probleem.
Maar goed nieuws Apple heeft dit gefixt in iOS 8.1 die toevallig sinds vandaag 19u beschikbaar is gesteld. Dus probleem zal vrij snel opgelost zijn. Het enige wat je moet doen is je iPhone met iTunes hangen. TO DO: Update to iOS 8.1 Resultaat : Bluetooth works like a charm!!! Veel plezier (ik heb zelf nog geen ios 8, maar ik heb verschillende betrouwbare bronnen gelezen hierover)
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
en waar vindt je die beta versies?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Tevens hebben de meeste doorsnee gebruikers geen betaald developper account en al zeker geen beta's op z'n iPhone. Dus dat is mischien leuk dat de persoon in kwestie dat weet, maar verder moet hij toch wachten tot de publieke uitrolling plaatsvind. Dus ik veronderstel dat de persoon in kwestie niet vroeger dan de publieke uitrollingsdatum iOS 8.1 zal krijgen van Apple. Beetje late reactie, maar goed beter laat dan nooit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Parrot resetten; houd bedieningstoetsen ingedrukt gelijk met de keuzedrukknop, scherm wordt donker, laat dan los; direct hierna nog eens kort indrukken. Spanning eraf, is contact uitzetten, ff wachten, dan aanzetten, iPhone Bluetooth aanzetten en wachten op herkenning en hij deed t weer, dan instelling aanpassen van parrot |
|
|||
|
|||
Hier met de 6 plus en de IPad Air zelfde gedonder, de Kia herkend ze niet
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2014 om 11:03 ---------- Ik hoor net van mijn buurman met Audi 6 dat ze hem er een blokje tussen hebben gezet, en nu alles wel werkt, hij weet alleen niet wat dat voor ding is |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
2 iPhones (6 en 6+) werken hier prima met VW-modellen (2005 en (2014). Ook de iPads gaan goed.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s Bluetooth problemen | johnswinnen | iPhone algemeen | 4 | 18-12-14 13:11 |
iPhone 4 bluetooth problemen | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 14:12 |
Bluetooth problemen | Mleuter | Archief | 1 | 16-11-10 18:07 |
Iphone 3G bluetooth Problemen | defmd | iPhone algemeen | 0 | 24-07-08 00:21 |
bluetooth problemen | Draak360 | iPhone algemeen | 11 | 18-03-08 03:31 |
|
|