//

iPhone 6 gereserveerd bij Apple, hoe nu verder?

iPhone 6 gereserveerd bij Apple, hoe nu verder? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, om te beginnen met mijn topic wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Dane, en ik ben nieuw op dit forum. Na 6 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-14, 17:50
Dane Dane is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 7
Standaard iPhone 6 gereserveerd bij Apple, hoe nu verder?

Heey, om te beginnen met mijn topic wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Dane, en ik ben nieuw op dit forum. Na 6 jaar een HTC gehad te hebben, is het tijd voor iets anders. Daarom heb ik gekozen om een iPhone 6 te halen. Ik las al eventjes mee op iCulture, en toen zag ik dat de iPhone 6 te reserveren was. Ik gebruik nooit veel opslag en daarom heb ik gekozen voor de iPhone 6 16GB Space grey versie, ik vind de iPhone 6 plus overigens te groot. Prima, aangeklikt dat ik hem vrijdag tussen 4-5 wil ophalen in Amsterdam. Ik heb helaas nog geen ervaring met Apple store's, iPhone's etc. dus vandaar dat ik wat vragen heb. Ik heb gisteren geprobeerd de Apple store A'dam te bereiken. Maar na 45 minuten te hebben gewacht, toch maar de hoorn erop gegooid. Alvast bedankt voor de hulp, en sorry voor de wat dommere vragen .

1. Wat moet ik verwachten qua rij? Ik zag dat er nu al mensen in de rij zaten.
2. Is het mogelijk om te pinnen of alleen om cash te betalen?
3. Ik heb aangegeven tussen 4-5 aanwezig te zijn, overigens is de winkel tot 9 uur open, kan ik hem ook na 5'en ophalen of word hij dan vergeven?
4. Is het mogelijk om een originele case aan te schaffen bij de aankoop?
5. Hoe zit het met de levering van andere winkels, zou ik hem vrijdag gewoon in Utrecht kunnen kopen, of zit dat er niet in?

Nogmaals bedankt, en excuus voor alle vragen

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-14, 22:40
scruby scruby is offline
• iOS 8.0
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Soest
Berichten: 26
Standaard

Je kan pinnen en cash betalen. Case kan je erbij kopen. Je kan hem de gehele dag ophalen. De 26e niet opgehaald = vergeven. Zonder reservering kan je hem niet in normale winkels ophalen. Simpelweg geen voorraad.
  #3  
Oud 24-09-14, 22:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scruby Bekijk bericht
Je kan pinnen en cash betalen. Case kan je erbij kopen. Je kan hem de gehele dag ophalen. De 26e niet opgehaald = vergeven. Zonder reservering kan je hem niet in normale winkels ophalen. Simpelweg geen voorraad.
Ik heb met de Apple Store Haarlem gebeld. Zij hebben mij vertel dat je op de aangegeven tijdvak aanwezig moet zijn, anders vervalt je reservering. Heb jij ook met ze contact opgenomen?
  #4  
Oud 24-09-14, 22:59
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Ik heb met de Apple Store Haarlem gebeld. Zij hebben mij vertel dat je op de aangegeven tijdvak aanwezig moet zijn, anders vervalt je reservering. Heb jij ook met ze contact opgenomen?
Idd. Better safe than sorry. Ik zou m ook maar in het aangegeven tijdvak (of eerder!) op gaan halen. Het probleem is dat de ene medewerker zegt dat het prima gedurende de gehele dag kan maar de ander zegt dat het strikt tussen de aangegeven tijden moet.
Vwb de andere winkels, er zit (nog) geen AppleStore in Utrecht dus dat is geen optie. En de APR (Apple Premium Resellers) horen niet officieel bij Apple dus die vallen buiten de boot. De reservering is (lees ik uit je bericht) bij de Amsterdamse AppleStore dus daar moet je m ophalen. Overigens is het ook nog mogelijk om m in de online AppleStore te bestellen. Dan zit je wel tegen een levertijd aan te kijken dus dan heb je m niet dit weekend in handen. Voordeel is echter dan wel weer dat ie bij je voordeur afgeleverd wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV 2 gejailbreakt, maar hoe nu verder? GeJee Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 30 04-07-12 22:44
iphone 4s, bij het aanzetten blijft ie herstarten, komt niet verder dan apple logo omarl iPhone algemeen 4 02-06-12 22:52
iPhone 1e gen.: hoe verder bij unlock en jailbreak Nephew Unlock 6 10-11-11 14:13
iPhone: 3gs 3.1 naar 4.0.1 - Kom niet verder dan controle bij apple. michielvzz Jailbreak 5 20-08-10 23:02
Bij booten niet verder dan apple logo. RoW^ iPhone algemeen 17 15-06-08 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.