Koppel bluetooth iPhone 5 met edge 1000 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mijn iphone 5 koppelen met een edge 1000. Maar deze vinden elkaar niet. Daarop heb ik geprobeerd om mijn 5 te koppelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Koppel bluetooth iPhone 5 met edge 1000
Hoi,
Ik wil mijn iphone 5 koppelen met een edge 1000. Maar deze vinden elkaar niet. Daarop heb ik geprobeerd om mijn 5 te koppelen aan mijn 4s en deze vinden elkaar ook niet. Ze vinden beide geen andere apparaten? iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier vindt je de BT profielen die door iOS ondersteund worden. Als die Garmin Edge 1000 die profielen ook ondersteunt moet een BT koppeling lukken: iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Thanks voor je snelle reaktie. Op de doos staat dat de garmin edge 1000 geschikt is voor de iphone 4 4S en 5. Toch vindt de iphone 4S en 5 beide de edge niet. Echter de beide iphones kunnen elkaar ook niet vinden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met die Garmin Edge 1000 heb ik geen ervaring. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange account met 1000+ subfolder | mabit | iPhone algemeen | 2 | 28-01-10 15:39 |
|
|