Vreemd of toch niet vreemd : Continuity. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele dagen geleden komt mijn zoon met zijn Iphone naar mij, iemand had hem opgebeld die mij (papa) moest hebben. Hij had naar mijn (papa) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd of toch niet vreemd : Continuity.
Enkele dagen geleden komt mijn zoon met zijn Iphone naar mij, iemand had hem opgebeld die mij (papa) moest hebben. Hij had naar mijn (papa) GSM-nummer gebeld, heeft niet die van mijn zoon, maar mijn zoon zijn telefoon ging?
Ik dacht eerst dat ligt aan de operator Telenet, wij hebben daar allemaal een gsm abonnement. Ik vond dit toch wel erg vreemd. Toen las ik hier het artikel over continuity. Zou dit dus kunnen? Al onze apparaten staan (voorlopig) nog onder 1 appel id. Dank voor jullie reactie. Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is heel goed mogelijk ja. Als jullie allemaal naar iOS 8 hebben geüpdatet.
|
|
||||
|
||||
Ja duidelijk verhaal: Dubbele telefoongesprekken op iPad en iPhone
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs, gevalle niet meer aan, vreemd?! | wikas | iPhone algemeen | 1 | 24-06-12 19:53 |
iPad 2 start niet op/vreemd beeld | Pappie1959 | iPad algemeen | 0 | 09-11-11 01:23 |
Safari werkt niet meer of doet vreemd | davado | Archief | 3 | 02-11-09 17:45 |
Niet echt een probleem. Wel vreemd | lakes | iPhone algemeen | 1 | 17-08-09 23:44 |
|
|