//

iPad 2 start niet op/vreemd beeld

iPad 2 start niet op/vreemd beeld discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst moet gezegd dat ik een leek ben en de iPad alleen gebruik voor internet en spelletjes. Sinds kort vertoont beeldscherm bij aanzetten alleen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-11, 01:23
Pappie1959 Pappie1959 is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Question iPad 2 start niet op/vreemd beeld

Eerst moet gezegd dat ik een leek ben en de iPad alleen gebruik voor internet en spelletjes.
Sinds kort vertoont beeldscherm bij aanzetten alleen maar horizontale en verticale, meestal zwart/wit strepen. Aan de linker zijkant zie je een verticale fel groengekleurde streep van onder tot boven. Kan me niet herinneren dat de iPad is gevallen ofzo. Gelijk indrukken van aan/uit knop en home knop biedt geen resultaat. iPad is nog geen half jaar oud.

Weet iemand raad of zal ie simpelweg kapot zijn? Heeft iemand deze ervaring en wat was oplossing?

Kan ik hiermee terecht bij Apple? Wie of wat moet ik benaderen?

iPad gekregen bij afsluiten van meerdere telefoonabonnementen. Hoe zit het dan met garantie?

Dank voor de reacties alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad start niet meer op lenstam iPad algemeen 9 18-11-11 15:21
ipad 2 start niet meer op mayoo_gaaius iPad algemeen 6 12-10-11 21:31
Iphone 4 start in DFU, zwart beeld en (nieuwe) home button werkt niet. jhuurne iPhone algemeen 2 10-08-11 22:09
Airstream ipad en zeppelin komt niet meer in beeld nu ik apple tv heb aangesloten Robvenlo iPad algemeen 0 08-05-11 11:22
Ipad Wi-Fi; Internet donker beeld, werkt niet Pravandi Wi-Fi 7 20-03-11 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.