Zoek mij ipad... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist is mijn iPad ontvreemd. Middels iCLoud heb ik zoek mijn iPad gedaan, echter de iPad is al uitgezet door de vinder. Nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mij ipad...
Zojuist is mijn iPad ontvreemd. Middels iCLoud heb ik zoek mijn iPad gedaan, echter de iPad is al uitgezet door de vinder.
Nu heb ik een bericht gestuurd met het verzoek contact met mij op te nemen, uiteraard nog geen resultaat. Nu vroeg ik mij het volgende af: stel dat de vinder de iPad leeghaalt en opnieuw installeert, ben ik dan ook mijn zoek mijn iPad kwijt? of te wel, is hij dan nog te volgen? zelfde geldt als ik wis alles doe (op afstand), kan ik hem dan nog steeds opsporen of berichten sturen? //EDIT: er inmiddels achter dat als je wis alles doet je ook zoek mijn iPad kwijt bent... dan zal het ook wel zo zijn als de vinder hem wist...
Laatst gewijzigd door iDMi; 09-11-11 om 09:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik zoek Ipad met schade | stijnvandenbergh | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 01-09-11 14:36 |
Ik zoek een iPad 2 icm T-mobile abbo (verlenging) | PsychoMantiz | iPad algemeen | 16 | 31-08-11 16:00 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
Zoek mijn Iphone/Ipad/Ipod Touch | iphonegadget | iPad Apps | 3 | 18-01-11 00:35 |
|
|