I-pad2 home button werkt niet goed discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik een aantal maanden een i-pad 2 en de home button werkt niet goed. Soms moet ik de button meerdere keren indrukken. Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-pad2 home button werkt niet goed
Ik gebruik een aantal maanden een i-pad 2 en de home button werkt niet goed. Soms moet ik de button meerdere keren indrukken. Weet iemand of hier een oplossing voor is?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja, terug brengen naar de winkel, zeker omdat je hem net hebt.
|
|||
|
|||
Homeknop
Heb veel problemen'met homeknop,iemand met dezelfde problemen ?,
|
|
||||
|
||||
Dit geprobeerd? Homeknop iPhone kapot? Probeer dit stappenplan eens! - iPhone - iPhoneclub.nl
Mijn ervaring is dat dit tijdelijk wel helpt.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? | dammusz | iPhone algemeen | 142 | 15-06-12 11:45 |
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed | styloboy7 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:52 |
Home button werkt niet meer | SaCreficed | iPhone algemeen | 5 | 23-05-10 02:39 |
home button werkt niet meer | EdoubleDee | iPhone algemeen | 50 | 13-12-09 00:22 |
Home button reageert niet goed | jaz075 | iPhone algemeen | 49 | 02-11-08 02:26 |
|
|