Zijn echt alle problemen verholpen in iOS 8.0.2? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Ik heb nog last van een bug. Als ik bezig ben met iets selecteren uit een lijst, bijv. het maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik baal eigenlijk wel een beetje van iOS8.02. Op mijn Iphone 4s (32 Gb) was Wi-Fi traag en werkte uiteindelijk helemaal niet meer. Na het Wi-Fi punt te vergeten, wilde ik opnieuw aanmelden, maar nu krijg ik helemaal geen verbinding meer Had iOS8 overgeslagen en gehoopt dat 8.02 wel goed zou gaan. Nu gaat mijn 2G data bundel er veel sneller aan.
De snelheid van de iPhone met iOS8.02 viel me verder wel mee. Echter merkte ik laatst op dat met Navigon navigeren, telkens uit valt (al in een ander topic genoemd). Sommige apps zijn wel trager, FB bijvoorbeeld. Ook werkt Vodafone contacts niet meer (backup) --- Update. Zojuist via instellingen, algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerkinstellingen uitgevoerd. Iphone reboot laten doen en nu gaat Wi-Fi weer goed Laatst gewijzigd door dnth; 10-10-14 om 21:39. Reden: update over Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier op IAd Air 2 vastlopers bij wisselen van ene naar andere APP, hij reageert dan nergens meer op alleen een harde reset, zeer vervelend, en terug Naarden vorige versie lukt niet.
|
|
||||
|
||||
Waarom update je dan niet naar iOS8.1.1?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
bugs, downgrade, firmware, ios8, ios802 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S 32GB Zwart - nog steeds batterij problemen of al verholpen? | Muhtar01 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-12 16:38 |
Sim pincode verholpen IOS 5.0.1. | PrittStift | iPhone algemeen | 12 | 20-11-11 06:27 |
|
|