Sim pincode verholpen IOS 5.0.1. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag mij af of nu met IOS 5.0.1. iedereen zonder problemen zijn simpin weer kan gebruiken!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sim pincode verholpen IOS 5.0.1.
Vraag mij af of nu met IOS 5.0.1. iedereen zonder problemen zijn simpin weer kan gebruiken!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de simpin ook weer aan gezet en het lijkt erop dat die bug verholpen is.
|
|||
|
|||
Bij mij niet kreeg na een uur ongeldige simkaart, ik heb vodafone. Heb al een nieuwe simkaart gehaald heeft ook nie geholpen.
|
|
|||
|
|||
Ongeldige simkaart, geen service etc. Alles heb ik last van zonder pincode. Herstel uitgevoerd deed ook niks gister avond. Nu een microsimkaart aangevraagd. Ik zit teouwens bij kpn telfort.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Telfort, ik heb na de 5.0.1 eigenlijk niets meer aan de telefoon. Ik ben niet meer bereikbaar, telkens ongeldige simkaart, geen service. Gesprekken mislukken telkens ect. Ik krijg een nieuwe simkaart toegestuurd, maar ben bang dat het geen verschil gaat maken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies het zelfde probleem met mijn Iphone 4s:
Ongeldige simkaart/geen service.. |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone 4 updaten naar IOS 5.0.1 maar is dat wel slim als ik de problemen in dit topic hoor??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat ik 1 keer per dag de melding krijg ongeldige simkaart, ik heb vodafone. Ik heb nu een nieuwe microsim besteld.
|
|
|||
|
|||
Nieuwe microsimkaart en het probleem is ook weg batterij gaat zelfs wat langer mee
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim | Schon368 | KPN | 22 | 20-03-12 09:12 |
Nieuwe iPhone, SIM-kaart met pincode | marckohlbrugge | Archief | 3 | 08-12-09 13:17 |
iPhone 3GS: ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ? | guyvertje | Unlock | 2 | 25-09-09 17:05 |
nieuwe sim, pincode uitzetten | obionenairobi | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-05-09 15:17 |
No Sim No Service Probleem (leg aan pincode soms) | unlocksupport | Unlock [archief] | 0 | 30-01-08 08:20 |
|
|