//

iPhone kopen in Amsterdam

iPhone kopen in Amsterdam discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand een idee waar ze 128gb iphone plus op voorraad hebben? Vodafone had mijn verlenging verprutst en hebben me daarna wel heel goed contractvrij gemaakt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-14, 12:07
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard iPhone kopen in Amsterdam

iemand een idee waar ze 128gb iphone plus op voorraad hebben?

Vodafone had mijn verlenging verprutst en hebben me daarna wel heel goed contractvrij gemaakt, dus ik zoek een winkel waar ik hem nu zou kunnen vinden...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-14, 12:44
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Waarschijnlijk hebben ze bij de Apple winkel in Amsterdam nog voorraad. Gisterenavond hoorde ik dat voornamelijk de 64GB toen op was, maar ook die zullen z.s.m. wel bevoorraad worden. Ze doen niet eens meer moeite om schaarste te creëren, of productie is opgeschroefd of minder mensen willen tegenwoordig een iPhone.
__________________
Are you ready for this!
  #3  
Oud 27-09-14, 13:29
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Waarschijnlijk hebben ze bij de Apple winkel in Amsterdam nog voorraad. Gisterenavond hoorde ik dat voornamelijk de 64GB toen op was, maar ook die zullen z.s.m. wel bevoorraad worden. Ze doen niet eens meer moeite om schaarste te creëren, of productie is opgeschroefd of minder mensen willen tegenwoordig een iPhone.
Volgens mij is de productie opgeschroefd. Want de 5S en 5C was in het eerste weekend 9 miljoen keer verkocht en de 6 en 6+ 10 miljoen keer in het eerste weekend.

Let er trouwens wel op dat in China de iPhone 6 en 6+ nog niet uit is. Bij de 5S hoorde China wel bij de eerste groep landen.

Conclusie is dus dat de 6 veel beter verkoopt.
  #4  
Oud 27-09-14, 16:35
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Verkocht betekend niet per definitie dat de toestellen geproduceerd en geleverd zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 Amsterdam v1tje Archief 2 26-09-12 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.