Mijn iPhone in de zon laten liggen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb vandaag mijn phone in de zon laten liggen (stom stom). ik heb hem direct laten afkoelen , maar hij reageert nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone in de zon laten liggen
hoi mensen
ik heb vandaag mijn phone in de zon laten liggen (stom stom). ik heb hem direct laten afkoelen , maar hij reageert nu nergens meer op . als ik hem aan de lader hang gaat wel mijn display met de appel aan . en uit , en aan , en uit. Is dit nog te redden of is ie nu overleden ? alvast bedankt , wilbert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het mogelijk om via 'R-sim 8' mijn gesimlockte iphone 5 te laten werken ?? | Samang | iPhone algemeen | 4 | 11-07-13 14:33 |
Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen? | lauramarije | iPhone algemeen | 3 | 10-01-13 19:41 |
Zelfde gebruikte Apple ID als van mijn man in mijn IPhone laten vervallen. | Marina1 | iPhone algemeen | 2 | 18-11-12 10:06 |
Mac OS X: Kan ik mijn iPhone in de dock laten? | aaifoon | Desktop-applicaties | 4 | 23-06-08 23:30 |
Wie kan mijn verkeerd ge-update iphone weer te laten bellen? | bheerkens | Archief | 2 | 02-02-08 11:58 |
|
|