2 iPhones op hetzelfde iTunes account met 1 gebruiker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht heb ik er overheen gekeken maar alle berichten over meerder iPhones op 1 iTunes account gaan erover dat twee verschillende gebruikers gebruik maken van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iPhones op hetzelfde iTunes account met 1 gebruiker
Wellicht heb ik er overheen gekeken maar alle berichten over meerder iPhones op 1 iTunes account gaan erover dat twee verschillende gebruikers gebruik maken van 1 iTunes account. Ik wil graag een bevestiging hebben dat als ik twee iPhones heb (1 met buitenlandse provider en 1 met NL provider) die beide kan synchroniseren zodat op beide iPhones gewoon hetzelfde staat.
Is, of geeft het een probleem als ik of een herstel back-up gebruik voor de tweede iPhone of deze gewoon opnieuw configureer? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is geen enkel probleem. Ik heb hier verschillende iPhones met een B, D, SK en NL provider. Dat werkt zonder problemen met iTunes/ App Store en iCloud (omdat die diensten zich niets aantrekken van de gebruikte mobiele provider).
|
|
|||
|
|||
Dank voor je reactive. Ik kan dus alles wat via iCloud en/of iTunes is opgeslagen om beide telefoons kwijt mbv synchroniseren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van iPhone overzetten naar de iPad2 met hetzelfde account | vuurvreter | Muziek, foto & video | 1 | 09-01-13 19:46 |
2 iphones op 1 iTunes account ? | tekhead | iTunes | 2 | 31-07-11 13:57 |
2 iphones 1 laptop 1 itunes account | chicophone | iTunes | 1 | 06-05-11 23:21 |
2 iPhones 1 iTunes account | LuigiStyla | iTunes | 19 | 10-03-09 17:00 |
|
|