iPhone 2.0 3G Icoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie van de nieuwe iPhone2 bezitters kan die twee mooie 3G logos even online plaatsen? Alvast bedankt voor de moeite....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 2.0 3G Icoon
Wie van de nieuwe iPhone2 bezitters kan die twee mooie 3G logos even online plaatsen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk niemand, want er is nog geen jailbreak...
|
|
||||
|
||||
En over welke logo's hebben we het hier?????
|
||||
|
||||
het 3G icoontje. Net zoals je een wit/blauw blokje hebt voor je GPRS.
|
|
|||
|
|||
bedoel je het apple logo met een soort scheurtje erin
|
|
||||
|
||||
Zie bijlage.
Dat bedoeld hij. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik m op modmyifone.com al eens voorbij zien komen. Weet alleen niet meer waar. Zou je even moeten zoeken
|
||||
|
||||
ik had ze al in mijn iPhone 1.0 staan
here ya go (+ een screenshot) zetten in: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app of met Customize gebruiken
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 11-07-08 om 22:15. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je kan die 3G switch er ook in krijgen als je wilt. kijk hier
edit: heb de 3G logo ff in een rar file gedaan. namen zijn ook goed Laatst gewijzigd door iMario; 11-07-08 om 22:16. |
|
|||
|
|||
Uhm, Iemand een idee hoe ik dit fix op een mac??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ontdekt dat ik met Cyberduck in me iPhone kan. Verder kom ik nog niet.
|
|
|||
|
|||
hebt dat icoontje ook...maar helaas in rotterdam zuid is er geen 3G signaal sterkte // "zucht"
|
|
|||
|
|||
Dit icoontje is niet het echte! Zou graag aan het echt icoontje raken maar ik heb geen gedetailleerd voorbeeld om het na te maken. Ben een grafisch vormgever dus met een goed voorbeeld slaag ik er zonder problemen in. Iemand die me een goed voorbeeld kan aanleveren?
|
|
||||
|
||||
3G icoontjes
Citaat:
Heb je hier wat aan? MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service het zijn de ZWARTE 3G icoontjes wel even renamen dus edge word gprs Laatst gewijzigd door jetgadget; 28-07-08 om 13:22. |
|
|||
|
|||
heb mijn 1.1.4 geupdate naar 2.0 maar ik kom nu niet meer in mijn iPhone.
Is het wachtwoord veranderd ofzo? Eerst kon het makkelijk met mijn FTP programma via een SFTP/root/alpine maar ik kom er niet meer in. |
|
|||
|
|||
Al gejailbreakt en OpenSSH al geinstalleerd via Cydia?
|
|||
|
|||
Heb een eerste generatie iPhone en is unlocked dus dan ook jailbroken. Openssh via cydia staat er ook op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoon naar Icoon veranderen | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 5 | 02-04-10 22:54 |
3G icoon op iPhone 1.0 | wb1987 | Archief | 2 | 23-07-08 20:49 |
Vreemde Icoon naast mijn Batterijinfo icoon | torat | iPhone algemeen | 9 | 16-04-08 18:31 |
png icoon hoe transparant rond icoon | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-03-08 17:26 |
|
|