Iphone synchroniseren met Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Graag zou ik mijn Iphone 5 willen synchroniseren met Itunes op mijn Mac. Daarvoor is echter Itunes 11.1 vereist en mijn versie is 10. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone synchroniseren met Itunes
Hoi!
Graag zou ik mijn Iphone 5 willen synchroniseren met Itunes op mijn Mac. Daarvoor is echter Itunes 11.1 vereist en mijn versie is 10. Nu wil ik dus mijn Itunes updaten, maar daarvoor is mijn Mac OS X 10.5.8 weer te oud en het lukt mij niet om deze software nog te updaten. Is er een manier om de muziek van mijn Itunes op mijn Iphone 5 te zetten? Of is er een manier om mijn Mac OS X 10.5.8 te updaten? Alvast bedankt! Groetjes Rosa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hangt er van af wel Mac je hebt. Maar updaten naar OS X 10.6.8 Snow Leopard zou moeten lukken als het Mac met Intel processor is. Je kan bij Apple nog steeds de Snow Leopard DVD kopen.
Nogmaals, afhankelijk van welke Mac je hebt kan je dan verder updaten naar OS X Lion enz.... |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb een MacBook (model MacBook3,1) met Intel Core 2 Duo processor. Als ik het goed begrijp, betekent dat dat een update naar OS X 10.6.8 Snow Leopard mogelijk moet zijn? Dan ga ik dat namelijk nu even proberen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 oktober 2014 om 15:10 ---------- Zonet heb ik geprobeerd te updaten naar Snow Leopard, maar ik krijg de melding in beeld dat daarvoor OS X 10.6 vereist is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
OS X 10.6 Snow Leopard kost slechts 18,- € in de Online Apple Store: http://store.apple.com/nl/product/MC...6-snow-leopard |
|
|||
|
|||
Ah, echt heel erg bedankt! Het is me allemaal een stuk duidelijker geworden. Dan ga ik Snow Leopard even kopen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchroniseren met nieuwe Itunes | Tom4s | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 21:30 |
Iphone synchroniseren met itunes 10.7 | MichelV1984 | iTunes | 0 | 21-09-12 01:22 |
iPhone agenda synchroniseren met iTunes | jie-fan | iTunes | 0 | 16-01-11 00:12 |
Windows: Iphone Synchroniseren met Itunes | IJus | iTunes | 2 | 21-07-09 21:43 |
synchroniseren iphone firmware 1.1.2 met itunes | lowie | iTunes | 1 | 07-01-09 00:57 |
|
|