Iphone Synchroniseren met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Al een tijdje zet een kennis voor mij muziek op me iphone.. ik spreek deze beste man niet meer en wil het nu zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Synchroniseren met Itunes
Hallo,
Al een tijdje zet een kennis voor mij muziek op me iphone.. ik spreek deze beste man niet meer en wil het nu zelf doen. Er staat me iets van bij dat je je iphone een naam moet geven en moet linken aan jou computer?? Ik heb itunes gewoon gedownload maar als ik me iphone aansluit op me computer verschijnt dit niet bij itunes. Ik wil geen itunesaccount maar gewoon simpel me iphone synchroniseren met itunes, wie kan me helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder iTunes account geen iTunes gebruiken met je iPhone.
Je krijgt weinig spam van Apple ...
|
||||
|
||||
Is dat zo? Kun je werkelijk alleen synchroniseren als je een iTunes account hebt? Je hebt toch alleen een account nodig voor de iTunes Store?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone synchroniseren met andere itunes bilbliotheek | Appeleter | iTunes | 4 | 03-04-11 22:50 |
iPhone agenda synchroniseren met iTunes | jie-fan | iTunes | 0 | 16-01-11 00:12 |
Hoe iPhone synchroniseren met nieuwe iTunes | HBosss | iTunes | 8 | 11-01-09 19:54 |
synchroniseren iphone firmware 1.1.2 met itunes | lowie | iTunes | 1 | 07-01-09 00:57 |
Iphone 3G synchroniseren met iTunes [werkt niet] | CheetjeMina | Unlock [archief] | 8 | 03-01-09 02:35 |
|
|