//

Foto's van iPhone zetten op iTunes

Foto's van iPhone zetten op iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil al mijn foto's op mijn iPhone zetten op iTunes, om ze zodoende, op mijn iPad te zetten. Echter pakt iPhoto maar 200 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-14, 22:54
Scirocco Scirocco is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 261
Standaard Foto's van iPhone zetten op iTunes

Hallo,

Ik wil al mijn foto's op mijn iPhone zetten op iTunes, om ze zodoende, op mijn iPad te zetten.
Echter pakt iPhoto maar 200 foto's, terwijl op mijn iPhone meer dan 1000 foto's staan.

Kan iemand mij advies geven, hoe ik dit moet aanpakken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-14, 00:10
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Via iTunes gaat dat niet werken.

Je moet iCloud instellen. Dat kan je doen met het e-mailadres van je Apple-ID. Je moet dit doen op beide apparaten: instellingen => iCloud. En dan alle stappen doorlopen. Ik weet niet of je reeds gemaakte foto's hiermee op je iPad komen maar in elk geval wel alle foto's die je vanaf nu maakt. En de foto's van je iPad komen op je iPhone.

Als je dan ook nog icloud installeert op je Mac (geen ervaring mee) dan komen je foto's automatisch op je Mac.

Ik weet niet of het duidelijk is, laat anders maar een privébericht... Ik wil u wel helpen.
  #3  
Oud 04-10-14, 08:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco Bekijk bericht
Echter pakt iPhoto maar 200 foto's, terwijl op mijn iPhone meer dan 1000 foto's staan.
Probeer het eens met Image Capture (Fotolader?). Als dat lukt kan je de plaatjes importeren in iPhoto. Vanuit iPhoto kan je de plaatjes dan synchroniseren met iTunes naar de iPad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's op iphone zetten zonder itunes stefaaaan Jailbreak apps en thema's 3 26-02-13 15:57
foto's van iphone op pc zetten, gebeurt in datum-mapjes, ik wil dat niet iLillie Muziek, foto & video 2 17-06-12 21:44
Foto: foto van iphone naar computer zetten Middelhoek Muziek, foto & video 13 19-10-11 13:48
Foto: foto's geupload met itunes terug op PC/nieuwe iphone zetten. casual Muziek, foto & video 0 10-12-10 16:06
muziek van iPhone in iTunes zetten iRunner Archief 1 31-12-08 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.