Backup terug zetten iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een paar dagen geleden een backup gemaakt van de iphone van mijn nichtje omdat ze een andere iphone kreeg ( ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backup terug zetten iphone 4
Hoi, ik heb een paar dagen geleden een backup gemaakt van de iphone van mijn nichtje omdat ze een andere iphone kreeg ( ook een gewone 4 ) maar wanneer ik de nieuwe iphone aansluit op itunes en de backup selecteer om deze dan terug te zetten krijg ik een scherm te zien dat de backup beschadigt is en niet terug gezet kan worden.
Weet iemand hoe ik die backup er wel op krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Makkelijkste is om nogmaals een backup van de 4 te maken
|
|
|||
|
|||
Als die backup inderdaad beschadigd is, dan zal je hem er ook op een andere manier niet op kunnen krijgen... Dus ik zou net als Johno nogmaals een backup maken adviseren
|
|
|||
|
|||
Dat is het hem nu juist nadat ik de backup heb gemaakt heb ik de iphone gewist, omdat er een andere moederbord in kwam, de oude moederbord had het bekende probleem met wi-fi.
Want nogmaals een backup maken zo betekenen dat ik een backup maak van een iphone waar nog niets op staat. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5S backup terug zetten lukt niet | frankvisser92 | iPhone algemeen | 3 | 26-10-13 17:13 |
Windows: Oude backup terug zetten | RioolDokter | iTunes | 1 | 05-04-13 17:29 |
iCloud backup terug zetten | sirmike | iCloud | 2 | 07-07-12 21:11 |
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. | jack13 | Jailbreak | 4 | 24-06-11 14:48 |
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten | Approxiamtely | Jailbreak | 0 | 10-02-11 12:29 |
|
|