is een lightning kabel iphone 6 en ipad 4 hetzelfde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, ik heb een Ipad 4. Daarnaast heb ik een Iphone 4S. De kabel om de Ipad op te laden is een andere dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is een lightning kabel iphone 6 en ipad 4 hetzelfde?
Dag allen,
ik heb een Ipad 4. Daarnaast heb ik een Iphone 4S. De kabel om de Ipad op te laden is een andere dan de kabel om de Iphone op te laden. Nu heb ik een Iphone 6 besteld. Volgens mij is de kabel voor het opladen van een Iphone 6 en een Ipad 4 hetzelfde, tenminste qua aansluiting. Is 1 kabel universeel te gebruiken voor de Ipad en de Iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het snelle antwoord.
Handig...1 kabel voor alles is super. Tevens dan 1 thuis en 1 in de auto. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s wil niet opladen met officiële lightning kabel ipad mini | kickboxer | iPhone algemeen | 12 | 06-11-13 23:43 |
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? | Mischa84 | iPad Apps | 0 | 23-04-11 21:36 |
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? | Bhola | iPad algemeen | 12 | 03-07-10 15:49 |
|
|