Iphone 6 : Horizontale gemaakte foto's komen rechtop (verticaal) te staan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 6 met de allerlaatste IOS 8 versie, een probleem heb ik met foto's die ik horizontaal maak, die komen allemaal rechtop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 : Horizontale gemaakte foto's komen rechtop (verticaal) te staan.
Ik heb een Iphone 6 met de allerlaatste IOS 8 versie, een probleem heb ik met foto's die ik horizontaal maak, die komen allemaal rechtop (verticaal) te staan zowel op mijn Iphone zelf als op mijn Imac.
Mijn Iphone 5 had er nooit last van, ik heb in instellingen gekeken maar kon niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik moet zoeken? Alvast Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat je camera ingesteld op "Camera" en niet op "Panorama"?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik maak gewoon een normale foto , geen panorama.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan | Avance | iCloud | 2 | 01-10-13 17:21 |
geïnstalleerde apps komen ook op iphone te staan | rytec | iPad algemeen | 4 | 16-07-12 09:20 |
Probleem gemaakte foto op iphone 4s op pc roteren | dolkoetjuh | Muziek, foto & video | 6 | 25-11-11 01:58 |
Horizontale lock ook verticaal? | nzn | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-02-11 16:01 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
|
|