Facetime blijft verbinden ios 8 iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen kan ik meestal een facetime gesprek niet aannemen. Ik schuif de knop voor aannemen wel naar rechts en er blijft 'verbinden' op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime blijft verbinden ios 8 iphone 5
Sinds enkele dagen kan ik meestal een facetime gesprek niet aannemen. Ik schuif de knop voor aannemen wel naar rechts en er blijft 'verbinden' op staan. Ondertussen blijft mijn led knipperen zoals bij een inkomend gesprek en blijft de telefoon rinkelen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FaceTime wil niet verbinden | Slompies | iPhone algemeen | 20 | 13-09-13 07:48 |
Apple TV - iTunes blijft verbinden | svintje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 01-03-13 15:59 |
Iphone verkopen facetime blijft actief | btwvince | iPhone algemeen | 7 | 05-07-12 12:37 |
mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden. | Hotelstlaurans | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 14:56 |
FUGU blijft 'verbinden' | Q's Network | Desktop-applicaties | 1 | 04-03-08 10:07 |
|
|