Apple TV - iTunes blijft verbinden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Even de situatie schetsen: Ik heb een draadloos netwerk (H&S) dat doordat er niet overal in huis bereik is bijgestaan wordt door een router , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV - iTunes blijft verbinden
Even de situatie schetsen:
Ik heb een draadloos netwerk (H&S) dat doordat er niet overal in huis bereik is bijgestaan wordt door een router , in gesteld als access point (Netgear WNR1000), dat ik ook H&S wil gaan noemen maar voorlopig H&S2 heet om ze uit elkaar te kunnen houden. Als ik bedraad via powerline, of draadloos met H&S verbonden ken kan ik zowel van iPhone, iPad als Mac streamen naar de Apple TV. Als ik verbonden ben met H&S2 kan ik streamen naar Apple TV met de iPhone en de iPad, maar bij het verbinden vanuit iTunes blijft deze hangen. (hij ziet de apple TV wel, maar probeert een minuut verbinding te maken en stopt dan als het niet lukt) Als de Mac verbonden is met H&S2 kan ik deze wel gewoon zien bij "Computers" op de Apple TV. Iemand enig idee wat ik moet doen om dit te verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden. | Hotelstlaurans | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 14:56 |
Verbinden met Itunes | lalalala | iTunes | 1 | 24-02-12 19:04 |
Windows: Itunes en Appstore niet meer verbinden | BBQ | iTunes | 0 | 06-04-10 21:14 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
FUGU blijft 'verbinden' | Q's Network | Desktop-applicaties | 1 | 04-03-08 10:07 |
|
|