achtergrondactiviteit van de twitter app discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag een update gehad van de twitter app. Nu zie ik voor het eerst een achtergrondactiviteit van 17% bij het accu verbruik van deze app. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrondactiviteit van de twitter app
Vanmiddag een update gehad van de twitter app.
Nu zie ik voor het eerst een achtergrondactiviteit van 17% bij het accu verbruik van deze app. De afgelopen dagen heb ik twitter ook gebruikt, en toen stond deze vermelding niet bij het accu verbruik. Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doel je op het batterijgebruik in de instellingen van je iPhone? Zo ja, dit is geen achtergrondactiviteit in percentages, maar de hoeveelheid batterijlading die elke app gebruikt bij het daadwerkelijke gebruik van de apps. In jouw geval heb je dus 17% (afgelopen 24 uur of 7 dagen?) van de batterijlading gebruikt met de Twitter app.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dacht dat het nu langer op de achtergrond bleef werken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hier zelf echter nog niet veel van gemerkt. Sinds iOS8 is mijn batterij lichtelijk wat sneller leeg, bij gelijk gebruik als met iOS7. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik uitloggen van de twitter app? | sebas2011 | iPhone Apps | 5 | 26-02-13 22:38 |
|
|