Iphone 6+ spontane factory reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vandaag een bezitter van een iPhone 6+ Maar nadat ik een uur bezig ben geweest alles opnieuw in te stellen viel mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6+ spontane factory reset
Ik ben sinds vandaag een bezitter van een iPhone 6+
Maar nadat ik een uur bezig ben geweest alles opnieuw in te stellen viel mijn iPhone uit en was hij spontaan bezig met een factory reset. Nu kan ik weer over nieuw beginnen... Zijn hier meerdere klachten over? Dit is de 1e keer dat het gebeurt, als dit vaker gebeurd neem ik contact op met de Apple Store. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Factory reset met behoud van JB | MyDevil | Jailbreak | 7 | 07-05-14 07:21 |
na update 4.3.3 , spontane reset tijdens n gesprek na 1,5 minut | fredvstar | iPhone algemeen | 2 | 30-05-11 15:48 |
iPhone: Tethered Jailbreak iPhone 3GS: Spontane Reset | iWiefring | Jailbreak | 0 | 04-02-11 13:08 |
Spontane reset datateller | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 01-04-10 12:33 |
Opschonen, virginizen, resetten, factory reset...welke kiezen? | Celf | iPhone algemeen | 6 | 08-12-07 22:12 |
|
|