probleem met tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al heel lang problemen met mijn tijd op iphone 5C. Alles geprobeerd en uiteindelijk opgestuurd voor reparatie, kosten 275 euro. Hier heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met tijd
Ik heb al heel lang problemen met mijn tijd op iphone 5C.
Alles geprobeerd en uiteindelijk opgestuurd voor reparatie, kosten 275 euro. Hier heb ik vanaf gezien. Mijn vraag is nu, is er een mogelijkheid om de tijd op je iphone op een andere manier te veranderen. Ik bedoel hiermee, kan ik de tijd op mijn iphone ergens anders vandaan laden in plaats van waar hij nu mijn tijd vandaan haalt, deze tijd klopt namelijk nooit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over dit probleem heb je toch al een topic geopend (met een aantal antwoorden). Waarom ga je daar niet verder?
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...enoeg-mee.html |
|
||||
|
||||
Je kan gewoon door in dat topic inderdaad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beginscherm met tijd en weersverwachting? | de-smid | iPhone algemeen | 1 | 16-04-12 17:14 |
Probleem automatisch datum en tijd | Palme | iPhone algemeen | 11 | 27-09-11 20:43 |
probleem met tijd instellen | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 1 | 25-08-10 17:49 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
|
|