Batterijprobleem en/of dock-connector probleem 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers, Ik zit met het volgende: ik heb een 4s die bijna twee jaar in gebruik is geweest tot ongeveer 6 maanden geleden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijprobleem en/of dock-connector probleem 4S
Beste iPhone gebruikers,
Ik zit met het volgende: ik heb een 4s die bijna twee jaar in gebruik is geweest tot ongeveer 6 maanden geleden. Tot op dat moment geen accu-problemen. Nu, na een half jaar, is de 4S een nieuw tweede leven begonnen. Maar al na een paar weken vertoont de batterij kuren: op 20-30% van de accu stopt de iPhone er acuut ermee. Opladen is het enige wat dan rest. Een keer of 5 a 6 kalibreren heeft niet geholpen. Ik vermoed dat de accu vervangen moet worden. Contact gezocht met bedrijven die dat voor mij kunnen doen. Een daarvan meldt dat het weleens de "dock-connector" kan zijn die de geest gegeven heeft. Is dit onzin of kan dit echt. Ik heb er geen verstand van. Iemand van jullie hopenlijk wel? Alvast dank voor de antwoorden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dock connector. | wiiljan | iPhone algemeen | 2 | 01-02-13 09:48 |
iPhone 5 Dock connector.?? | Nick.Boers | iPhone algemeen | 2 | 26-09-12 10:35 |
Roest op dock connector | Josser | iPhone algemeen | 4 | 23-07-12 15:39 |
Gebroken dock connector | maxmax | iPad algemeen | 0 | 06-08-11 13:23 |
Dock connector audio probleem | RoniSize | iPhone algemeen | 7 | 13-01-10 23:01 |
|
|