//

iPhone verliest cellulaire verbinding elke paar minuten

iPhone verliest cellulaire verbinding elke paar minuten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Voor dit probleem toch maar even geregistreerd op dit forum, waar mij al vaker de nodige oplossingen zijn voorgeschoteld, helaas dit keer geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-14, 23:35
PointlessMiracle PointlessMiracle is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Unhappy iPhone verliest cellulaire verbinding elke paar minuten

Hallo mensen,

Voor dit probleem toch maar even geregistreerd op dit forum, waar mij al vaker de nodige oplossingen zijn voorgeschoteld, helaas dit keer geen oplossing kunnen vinden.

Mijn iPhone 5 32GB (iOS 8.0.2) heeft sinds 2 dagen (2 dagen bekend..) het probleem dat het verbinding met het cellulaire netwerk verliest
(5 streepjes, 4 streepjes, 1 streepje, zoeken..., 5 streepjes.. 2 minuten later weer opnieuw.)
Ik zit bij Telfort (KPN netwerk) en dit probleem nog nooit gehad.
iPhone is twee weken geleden opgestuurd voor reparatie van de lockbutton (viel onder service van Apple, batterij was ook aan het einde van zijn leven net als de versleten achterkant. Apple was zo vriendelijk mij een 'nieuwe' (? hij leek nieuw iig) iPhone toe te sturen .
Alleen nu dit dus. Er was iemand met eenzelfde probleem op dit forum maar daar is buiten de standaard procedure geen verder antwoord op gekomen (ja ik heb gegoogled. Goed hè?) Ik heb slechts het volledig wissen van mijn iPhone nog maar even overgeslagen.

Iemand suggesties om dit probleem op te lossen? Simkaart is er al in en uitgeweest, een gezond aantal keren opnieuw opgestart, netwerk instelling zijn herstelt..
Verdere informatie nodig?

mvg,
Wout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cellulair, iphone 5 32gb, netwerk, verbinding, wegvallen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wallpapers elke paar minuten laten veranderen Tigerx95 Jailbreak apps en thema's 7 11-02-14 20:09
iphone 4 na paar minuten uit inma iPhone algemeen 1 25-02-13 19:15
Iphone 4S verliest 3g verbinding vodafone knarf18 Vodafone 4 08-11-11 21:17
iTunes crasht om de paar minuten coelho iTunes 0 28-09-11 23:08
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen bazz1977 iPhone algemeen 1 06-09-10 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:51.