iPhone zakelijk en privé; 1 Apple-id? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ga ik naast mijn iphone die ik privé gebruik, een iphone zakelijk gebruiken. Ik wil deze instellen als nieuwe zakelijke telefoon. Moet ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone zakelijk en privé; 1 Apple-id?
Binnenkort ga ik naast mijn iphone die ik privé gebruik, een iphone zakelijk gebruiken.
Ik wil deze instellen als nieuwe zakelijke telefoon. Moet ik een tweede Apple-id aanmaken of kan ik mijn huidige Apple-id gebruiken? Het is handig als ik apps kan gebruiken die ik privé heb aangeschaft, maar dit zal selectief zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankjewel, ga er komende week mee aan de slag!
|
|
||||
|
||||
Ook een mooie functie van één iCloud account op de 2 toestellen is handoff. Hiermee krijg je de telefoontjes van je zakelijke nummer ook binnen op je privé toestel en vice versa. Zeer handig.
|
|
|||
|
|||
Ik vroeg me nog even af of het synchroniseren niet gaat conflicteren met bijv contacten en mijn adresboek privé. Ik wil mijn privéadresboek niet in mijn zakelijke iphone, maar wel graag een backup maken van de zakelijke contacten. Kan dit ook, enkel een kwestie van reservekopie maken zonder te syncen met adresboek op iMac?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dankjewel voor je reacties. Is het dan noodzakelijk de 1e x de telefoon met iTunes te verbinden?
En kun uitleggen hoe handoff werkt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is 'Continuity' had die met handoff doorelkaar gehaald. Voor continuity zie: http://www.iculture.nl/ios-8-uitgelicht-macs-en-ios-werken-beter-samen-dankzij-airdrop-handoff-en-meer/ |
|
|||
|
|||
Tnx, ook voor je snelle reacties!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zakelijk en privé scheiden | chriz1967 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-12 22:54 |
Privé + Zakelijk samen in iCloud | Katrienv | iCloud | 0 | 23-01-12 11:15 |
Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive? | pbws | iPhone algemeen | 0 | 10-11-11 14:59 |
Prive en zakelijk splitsen | Miszthi | iTunes | 6 | 26-02-09 14:30 |
|
|