Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Iphone 4 met os5. Hierop gebruik ik de agenda in samenspel met Outlook op mijn pc. Nu heb ik op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toevoegen agenda zakelijk (exchange) aan Iphone/outlook prive?
Hoi,
Ik heb een Iphone 4 met os5. Hierop gebruik ik de agenda in samenspel met Outlook op mijn pc. Nu heb ik op mijn Iphone ook mijn zakelijk exchange e-mail account aangemaakt. Dit heeft als optie om ook de agenda te synchroniseren. Ik wil graag de agenda's in 1 overzicht bij voorkeur de prive afspraken ook in prive weergeven. Hoe kan dit???? Als ik nu de optie agenda synchroniren in het exchange account aanzet, vult deze dan aan of schrijft de zakelijke agenda als in prive over en ben ik die laatste dan kwijt? Wie o wie helpt !!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Outlook Exchange gedeelde agenda | jefjef | Desktop-applicaties | 2 | 22-01-11 21:29 |
Agenda's syncen (Exchange-zakelijk)(Outlook Prive) | partysnipes | Desktop-applicaties | 7 | 02-05-10 21:50 |
Exchange agenda & Outlook agenda | salsajim | iTunes | 7 | 23-02-10 21:49 |
Windows: agenda synchroniseren prive en zakelijk | sailing phone | Desktop-applicaties | 7 | 27-01-09 14:15 |
|
|