Nieuw Iphone 4S belt niet, wel bereik. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help Help, Gisteren een nieuwe Iphone 4S opgehaald bij de Mediamarkt. Gisteren werkte alles. Vandaag, wel bereik maar kan niet bellen. Krijg geen contact. Batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw Iphone 4S belt niet, wel bereik.
Help Help,
Gisteren een nieuwe Iphone 4S opgehaald bij de Mediamarkt. Gisteren werkte alles. Vandaag, wel bereik maar kan niet bellen. Krijg geen contact. Batterij loopt leeg als water...... Help help help, weet iemand wat er mis is? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iets te maken hebben met activatie van je simkaart. kan een dag duren maar daar moet je als het goed is over zijn geadviseerd. Dat batterij is een bekend probleem. Heb je al geprobeerd de "zoek naar tijdzone" (of iets in die richting) uit te zetten? zo nee, gelijk proberen anders even google'n op "iphone 4s batery problem"
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zou wel je batterij probleem moeten oplossen, was bij mij hetzelfde toen en door dit te doen was mijn batterij probleem opgelost. Met een beetje geluk is uw belprobleem daardoor ook opgelost. Of je wacht op de update van apple maar die kan nog minstens 2-3weken duren of mss nog langer. |
|
|||
|
|||
Hallo JVDW86
Bij hetzelfde probleem. Mijn Iphone belt niet. Ik heb wel Wi-Fi verbinding, ik kan smsjes sturen, maar bellen niet. Ik heb mijn Hi-kaart zelf naar een micro sim-kaart geknipt, misschien dat daar het probleem ligt? Maar wel vreemd dat mijn iphone aangeeft contact te hebben met het KPN netwerk. Nog meer mensen met dit probleem? Zou graag willen bellen. Groeten, Martijn -------------------------------- Na de Iphone opnieuw op te hebben opgestart kon ik wel bellen. Misschien eens proberen? |
|
|||
|
|||
Mensen,
telefoon is weer retour naar de winkel. Na elke 2 uur liep het toestel vast. En moest gerestart worden. Nieuwe software hielp ook niet. Nog 1 vraag, klopt het dat iedereen de emails dubbel binnen krijg op mijn iphone? Batterij doet het aardig. Groet, |
|
|||
|
|||
Bellen...ik heb dit probleem ook gehad. Ben overgestapt van een 3GS naar de 4S. Wat blijkt is dat je op de 4S de knop "internationaal bellen" hebt. Als je voor alle tel nrs +31 hebt staan zet de Iphone daar nog een + 31 voor....gevolg is dat het gesprek vastloopt. Knop gewoon uitzetten (of alle nrs in het adresboek wijzigen) en het loopt weer als een zonnetje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3 gs vergrendeld, belt niet en trilt niet | Harze | iPhone algemeen | 0 | 22-09-11 01:52 |
iPhone 4 belt niet meer | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 13:19 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
soms wel Bereik en soms niet | martijnnn | iPhone algemeen | 0 | 28-08-09 17:57 |
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? | texas gold | Odido (T-Mobile) | 1 | 20-08-08 10:25 |
|
|