//

iPhone 4 belt niet meer

iPhone 4 belt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 en deze werkt nog goed.. Behalve dan het bellen, als ik probeer te bellen gaat hij wel gewoon over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-11, 18:41
Hamertej Hamertej is offline
• iOS 10.0
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 151
Question iPhone 4 belt niet meer

Hallo,

Ik heb een iPhone 4 en deze werkt nog goed.. Behalve dan het bellen, als ik probeer te bellen gaat hij wel gewoon over alleen hoor ik niks en degene aan de andere kant van de lijn hoort mij ook niet.. Skype kan ik wel gebruiken, dus het ligt niet aan de microfoon/speaker.

Aangezien dit vrij irritant werd ben ik naar een APR gegaan, maar deze kende het probleem niet.. Aangezien ik de bon van T-Mobile niet meer heb kan ik hem eigenlijk niet opsturen.

Kent iemand dit probleem en weet of het software of hardware matig is? Ik snap niet hoe het aan de hardware kan liggen omdat de microfoon en speaker wel werken..

Ik heb al een restore geprobeerd.

Ik ben bekend met het zelf repareren van de iPhone, dus mocht dat kunnen is dat ook een optie..

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-11, 13:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Allereerst: het lijkt me softwarematig, Skype werkt immers met dezelfde microfoon en speaker
Al een harde reset geprobeerd?
Draai je echt de Beta? Zo ja, heb je het probleem sindsdien? Je zou kunnen proberen te downgraden, kijken of je dan het probleem nog hebt.
Wat heb je na de restore gedaan, de backup teruggezet of als nieuw aangemeld? Bij een restore zet je nl. ook een evt. softwarefout terug.

Dat je de bon niet meer hebt wil niet zeggen dat je geen recht op garantie meer hebt. Bij TM kunnen ze zo in de computer nakijken wanneer je je iPhone hebt gekregen, daar is geen bon voor nodig.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren

Labels
bellen, hardware, iphone, netwerk, software



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipone belt en sms niet meer. Velparno iPhone algemeen 2 05-12-10 14:56
Iphone belt en sms't niet meer menno51 iPhone algemeen 0 19-05-10 17:56
iPhone: 2g 3.0 (jailbroken redsn0w) belt niet meer! Np21 Jailbreak 1 01-07-09 08:34
iPhone 3G uit USA belt niet i farao i Archief 1 01-02-09 13:46
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? texas gold Odido (T-Mobile) 1 20-08-08 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.