Beginnen met de 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Vandaag is m'n 4S eindelijk toegekomen. Nu heb ik een vraagje: wat is het beste dat ik doe met de batterij? Volledig laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beginnen met de 4S
Hallo iedereen!
Vandaag is m'n 4S eindelijk toegekomen. Nu heb ik een vraagje: wat is het beste dat ik doe met de batterij? Volledig laten opladen eerst? Of eerst laten leeglopen en dan opladen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat maakt nie zoveel meer uit de dag van vandaag, ik laad het ding eerst op en dan zie ik wel maar meestal doe ik dat maar dan moet ik wel thuis zijn en ervoor zorgen ik nergens meer naartoe ga.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
iPhone 3GS: Hoe te beginnen met unlocken? | teuntje67 | Unlock | 5 | 25-03-10 12:36 |
Hoe te beginnen en met welke stap | Ozzy | Archief | 1 | 13-03-08 20:39 |
Windows: contacten beginnen met van .. of de .. | watch_ml | Desktop-applicaties | 2 | 18-01-08 09:43 |
Beginnen met unlocken | ErikCreative | Archief | 3 | 16-11-07 11:57 |
|
|