iphone4 beller hoort mij niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mensen bel of gebeld wordt kan ik ongeveer twee minuten met hen praten, daarna horen ze mij niet meer. Als ik dan een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 beller hoort mij niet meer
Als ik mensen bel of gebeld wordt kan ik ongeveer twee minuten met hen praten, daarna horen ze mij niet meer. Als ik dan een tweede keer bel is dit probleem er niet meer. Iemand die mij kan helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik had precies hetzelfde probleem.
Ik ben superzuinig op mn iphone maar kennelijk is er een halve verdwaalde regendruppel in mn toestel verdwaald, of nog minder....... Er is een onderdeeltje vervangen en het probleem was opgelost. Wacht er niet te lang mee. Vocht kan doortrekken naar je moederboard en dan is het over en sluiten...... ik ben in Thorn geweest bij iphone repair. kosten : €65,45 Ik kan je deze man aanbevelen. Contact | IRN iPhoneRepair.nu | www.iPhoneRepair.nu |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
helaas de reparatie heeft 1 week zn werk gedaan. Ik heb weer hetzelfde probleem.......
Heb mijn inboedelverzekering gebeld en vochtschade valt onder de dekking. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beller kan mij niet horen | blingbling | iPhone algemeen | 14 | 10-05-13 12:48 |
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd | Ruud V | iPhone algemeen | 7 | 09-02-13 20:27 |
Niemand hoort mij meer? | Giovannavv | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 14:36 |
als ik bel hoort niemand mij | rojode05 | iPhone algemeen | 3 | 30-05-10 14:25 |
De ander hoort mij niet/slecht tijdens gesprek | haakwei111 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 21:27 |
|
|