contacten beginnen met van .. of de .. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Allereerst mijn dank voor dit GEWELDIGE iPhone forum ! Heb een vraag over de weergave van mijn contacten op de Iphone. In contactpersonen in Outlook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
contacten beginnen met van .. of de ..
Allereerst mijn dank voor dit GEWELDIGE iPhone forum !
Heb een vraag over de weergave van mijn contacten op de Iphone. In contactpersonen in Outlook heb ik bijv. Hans de Groot staan en die laat ik weergeven als Groot, Hans de Als ik op mijn Iphone de sorteervolgorde op Achter, Voor instel komen al mijn contacten die met "van" beginnen bij de V terecht en die met "de" beginnen bij de D. Heb ik natuurlijk liever op hun achternaam. Heeft iemand dit al opgelost ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als volgt opnemen in je adresboek:
Voornaam : Hans Achternaam: Groot de |
|
||||
|
||||
Mijn dank voor de snalle reactie !!
Hoe simpel kan het zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad -> schoon beginnen met beetje oud.. | Haagze sf2 | iTunes | 3 | 25-04-11 10:53 |
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? | Bordyl | Ontwikkelen voor iOS | 128 | 24-09-10 16:26 |
iPhone 3GS: Hoe te beginnen met unlocken? | teuntje67 | Unlock | 5 | 25-03-10 12:36 |
Hoe te beginnen en met welke stap | Ozzy | Archief | 1 | 13-03-08 20:39 |
Beginnen met unlocken | ErikCreative | Archief | 3 | 16-11-07 11:57 |
|
|