Sms selectief verwijderen iOS 8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens handleiding Een bericht verwijderen: Houd uw vinger op een bericht, tik op 'Meer', selecteer desgewenst meer berichten en tik vervolgens op de verwijderknop. (Prullenbak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms selectief verwijderen iOS 8
Volgens handleiding
Een bericht verwijderen: Houd uw vinger op een bericht, tik op 'Meer', selecteer desgewenst meer berichten en tik vervolgens op de verwijderknop. (Prullenbak icoon). Die zie ik niet (meer) Ik krijg wel "verwijder alle" maar al ik dat doe zijn alle berichten weg Hoe verwijder je een selectief bericht ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan alleen selecteren (met meer) met een blauw rondje met 'v' in. Daarna zou ik onderaan een prullenbak icoon en een boogpijl moeten krijgen. Ik merk dat na een selectie te maken niet altijd de prullenbak icoon onderaan in beeld komt in iOS 8.0.2 Een af en toe klein bugje in iOS 8 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vinger op een bericht houden, dan 'meer' selecteren.
Dan kan je alle berichten selecteren die je wil verwijderen en dan moet je links onderaan op het vuilbakje klikken. (ipv op 'verwijder alle' links bovenaan) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het vuilbakje verschijnt niet altijd na het selecteren met "meer" |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS bluetooth: selectief profiel koppelen? | yo-1 | iPhone algemeen | 0 | 20-12-13 15:32 |
iphone 4 sms geschiedenis verwijderen | ferdiron | iPhone algemeen | 1 | 19-06-12 18:36 |
SMS push verwijderen | Panja | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-10-09 02:03 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
deel sms verwijderen | dsquared | Archief | 1 | 02-03-08 23:47 |
|
|