Een haar in cameralens iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren opgemerkt dat er een haar onder de cameralens zit Evt wil Vodafone hem opsturen naar dynafix maar daar lees ik niet hele goede verhalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een haar in cameralens iPhone 6
Gisteren opgemerkt dat er een haar onder de cameralens zit
Evt wil Vodafone hem opsturen naar dynafix maar daar lees ik niet hele goede verhalen over Wat is wijsheid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het betreft een documenteerbare productiefout. Het product blijkt na enkele dagen ondeugdelijk. Omruilen voor een nieuw exemplaar lijkt me de enige acceptabele optie. Heb je al contact opgenomen met Apple? Zo nee, dan zou ik dat eerst doen.
|
|
|||
|
|||
Ja contact gehad die geven aan dat ze het repareren of in kreeg een gebruikt toestel wat diegene me vertelde die ik aan de lijn had
Betreft een toestel provider moest daar eerst contact mee opnemen maar die zal hem naar alle waarschijnlijk opsturen naar dynafix maar daar heb ik niet zon vertrouwen in als je verhalen zo lees Zal straks eens de klantenservice opbellen van Vodafone |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://www.consuwijzer.nl/elektroni...ndeugdelijk-is
|
|||
|
|||
Prima en dan zegt dynafix waterschade
Haha |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties ga wel een keerlangs de Apple store keer een afspraak maken dan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 - Terugkerend probleem met stof in cameralens | Gonus | iPhone algemeen | 5 | 04-07-14 21:59 |
|
|