4S loopt steeds vast, ook afzetten lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hej mijn 4S loopt steeds meer en meer vast, en moet dan meestal wachten tot de batterij leeg is en na het opladen lukt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
4S loopt steeds vast, ook afzetten lukt niet
hej
mijn 4S loopt steeds meer en meer vast, en moet dan meestal wachten tot de batterij leeg is en na het opladen lukt het weer (even). Doet de laatste dagen ook safari gewoon terug dicht zonder aanwijsbare reden, zelfs het toestel uitschakelen lukt soms gewoon niet. Komt er eigenlijk een beetje op neer dat die begint te doen of niet doet waar ie zelf zin in heeft... Als Wi-Fi uitvalt en ik wil dit terug opzetten dien ik steeds de telefoon te heropstarten. Is er nog hoop of is euthanasie nabij? grtz 47 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ie vastloopt, kan je dan ook geen harde reset uitvoeren?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk de domste vraag van allemaal, hoe doe je dat?
Heb al van alles geprobeerd maar krijg er geen beweging in |
|
|||
|
|||
Harde reset doe je door de homeknop en de vergrendelknop samen/tegelijkertijd ingedrukt te houden voor een aantal seconden (6 tot 10) waardoor de iPhone zichzelf herstart en je de Apple logo ziet verschijnen.
|
|
||||
|
||||
Heb het gevonden maar lukt helaas ook niet...
|
|
|||
|
|||
Al aan iTunes aangesloten. Herkent iTunes de iPhone? Zo ja, al herstelt via iTunes?
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik nog niet gedaan, zal ik eens doen.
Alvast bedankt |
Labels |
4s loopt vast, afzetten lukt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
emails versturen lukt niet meer, loopt vast | cooltje | iPhone algemeen | 1 | 06-09-11 18:17 |
Updaten loopt steeds vast | erikroeier | iPhone algemeen | 2 | 11-05-11 11:35 |
iPhone 4 crasht continu en laadt niet goed op - DFU loopt ook vast | Rbal | iPhone algemeen | 1 | 13-02-11 09:36 |
Update 4.1 lukt niet loopt vast | stiefmen | iPhone algemeen | 1 | 20-10-10 20:30 |
Iphone loopt vast en herstellen lukt niet! | PeterTe | iPhone algemeen | 8 | 24-04-09 19:01 |
|
|