Updaten loopt steeds vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He allemaal, Ik was gister maar eens mijn iPhone 3Gs gaan updaten alleen dat is nogsteeds niet gelukt. Iedere keer als het balkje onder het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten loopt steeds vast
He allemaal,
Ik was gister maar eens mijn iPhone 3Gs gaan updaten alleen dat is nogsteeds niet gelukt. Iedere keer als het balkje onder het apple logo op mijn iPhone net voorbij halverwege is stopt hij ermee. Tenminste dat denk ik want ik heb hem de hele nacht laten draaien maar hij is niet verder gekomen. Ik heb het nog een paar keer opnieuw gedaan maar hij komt steeds niet verder. In itunes is het balkje dan al bijna gevuld maar komt hij ook niet verder. Weet iemand hoe ik verder kom? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
update 3gs
Heb vorige keer net hetzelfde meegemaakt bij updaten naar nieuwe firmware. Als update stopt dan geeft hij normaliter een foutcode. Foutcode kon opgelost worden door in windows, system32,drivers en vervolgens hosts te openen met note pad en een lijn uit te vegen (74.208.10.249 gs.apple.com) Vervolgens loopt de update gesmeerd.
De uitgeveegde lijn heeft geen enkel nut, deze zou zich vormen door een eventuele foutieve afsluiting van itunes.......ik weet het niet... Actueel aan het updaten naar 4.3.3 via Itunes en heb het gevoel dat het ook zeer lang duurt....ik zal misschien wel hetzelfde probleem terug voor hebben maar moet wachten tot hij eventuele foutcode geeft..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app loopt steeds vast | DameInKwestie | iPhone Apps | 1 | 02-06-11 12:27 |
Tweakers.net app loopt steeds vast. | geezer78 | iPhone Apps | 4 | 19-08-10 02:20 |
App 'Collage' gekocht, loopt steeds vast | allewijn | iPhone Apps | 4 | 09-09-09 18:56 |
Cydia loopt steeds vast na jailbreak | Tamara1980 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 29-06-09 14:22 |
Iphone loopt steeds vast | aer0101 | Unlock [archief] | 0 | 01-04-08 01:42 |
|
|