iPhone 4S accu doet heel raar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms nee ik heb bij een aanbieder een zeer duidelijk filmpje gevonden die het proces van het begin tot het einde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes met je toekomstige problemen ( in het ergste geval een overleden iPhone ). Of je moet per toeval de juiste batterij ontvangen hebben . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In de Iphone 4s kunnen als ik het goed heb de volgende APN nummers zitten:
iPhone 4S: 616-0579, 616-0580, 616-0581, 616-0582 Wat gaat er ontploffen als je bv APN 616-0579 vervangt door een van de andere 3 nummers?? En wie garandeert dat een APN opdruk op de accu wel origineel is en niet zomaar door malafide chinezen is bedrukt. Is dit niet een beetje onnodig bangmakerij als je bij een gerenommeerd bedrijf een originele accu koopt voor het model wat je hebt. Het blijven geschreven teksten in de beschrijving. Maar als je rechtstreeks bij een chinees op ebay.com koopt dan kan ik me voorstellen dat je voor een fist full of dollars genaaid wordt. Mag geen reclame maken maar ik heb hem via GSM..nl |
|
|||
|
|||
Sorry maar ik koop heel veel dingen op Ebay maar ik ben nog nooit genaaid en ik heb altijd de spullen gekregen die ik besteld heb.
Ik krijg bijna elke week wel een enveloppe of een pakje uit China ect en het gaat altijd goed. |
|
|||
|
|||
ik heb ook niet gegeneraliseerd maar had het over een gekochte accu voor een paar $
Lering van mijn Samsung smartphone tijdperk, kocht daar enkele accu's en binnen een maand crappy. Ook ik koop met plezier, zij het selectief op ebay.com maar ik haal het niet in mijn hoofd om daar accu's, power adapters, SD cards, USB sticks en ander geheugen te kopen. |
|
|||
|
|||
@susuki2002 ik wacht nog op een helder antwoord betreffende de vraag over de 4 mogelijke (apn nummers) accu's voor de iPhone 4s
Bij een mededeling was je supersnel met het succes wensen voor toekomstige problemen. Maar bij een vraag ben je waarschijnlijk net afwezig. Ik denk dat jou helder antwoord daarop menigeen in dit topic zal helpen Groeten |
|
|||
|
|||
Wat betreft de APN nummers die je hierboven noemt, ze zullen niet ontploffen wanneer je de verkeerde plaats, het enige wat kan gebeuren is dat je bij bv een update/herstel via Itunes een foutcode krijgt.
|
|
|||
|
|||
Apple heeft deze APN-nummers bedacht zodat u uw telefoon het meest efficiënt kunt gebruiken met de juiste batterij.bij onjuiste apn kan het zijn dat de batterij niet goed oplaadt, snel weer leeg loopt of hapert.
Bij update,s foutcode,s gaat geven in het ergste geval een total meltdown van je moederschip Veroorzaken. Dit zijn geen gegevens die.je kan vinden op.het web . Dit zijn gegevens die ik.in de loop der jaren Zelf verzamelt heb door eigen ervaring en kennis van betrouwbare bronnen. Hiermee dit gezegd te hebben.wens ik.u allen succes. Iphone batterijen hebben een eigen specifieke printplaat. Die communiceren met de Bijhorende moederbord ( diverse serie.s) |
|
|||
|
|||
Mijn ervaring is dat in het verleden de iphone 3 serie met de originele batterij ( standaard bij aankoop erin) wel eens plofte waardoor de behuizing van de iphone 3G(S) barste.
|
|
|||
|
|||
Dit gelezen hebbende neem ik aan dat die informatie een wijze les is voor aspirant accu verwisselaars. Dat succes wensen vind ik een beetje misplaatst en straalt negativisme uit. Immers dit forum is om hulp te krijgen en te geven.
Mijn accu was type 0579 en de nieuwe ook, ik heb de iPhone nog even open gemaakt. Dus prima. Hopelijk wordt bij bedrijfjes om de hoek voor die extra euro's ook dezelfde apn genummerde accu geplaatst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel raar probleem iPhone 5s... | Mypod | iPhone algemeen | 0 | 22-09-14 14:06 |
Iphone 5s thuisknop doet heel raar | vanlyakh | iPhone algemeen | 4 | 26-05-14 12:43 |
Iphone doet heel raar | ricohoskam | iPhone algemeen | 14 | 27-04-11 23:02 |
Iphone's batterij doet HEEL raar | lastheart | iPhone algemeen | 0 | 07-03-10 17:40 |
Iphone doet heel raar | Quintenajax | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:04 |
|
|