Sms doorsturen naar Mac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag dat mijn iPhone mijn sms berichten naar de iPad en Mac doorstuurt. Met de iPad lukt het gelijk, maar op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sms doorsturen naar Mac
Hoi,
Ik wil graag dat mijn iPhone mijn sms berichten naar de iPad en Mac doorstuurt. Met de iPad lukt het gelijk, maar op de Mac crasht Berichten.app steeds als ik hem op de iPhone aankruis. Ik heb al gezocht op Google en op dit forum. Niks heeft geholpen. Wie helpt me hiermee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je met Yosemite Public Beta's of DP's gespeeld hebt dan installeer Yosemite opnieuw met de full installer (5.1 GB) uit de Mac App Store.
|
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad met de DP's gespeeld en ik heb, zoals ik altijd doe, het hele systeem met de full installer uit de Mac App Store opnieuw geïnstalleerd. Sorry dat ik het niet heb vermeld.
|
|
|||
|
|||
Dan zou het eigenlijk moeten werken. Tenminste als het telefoonnummer van de iPhone aanwezig is in Messages -> Preferences -> Accounts.
|
|
||||
|
||||
Ja, deze is aanwezig. Gek dat het dan alsnog niet werkt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je in de OS X Console nagekeken hebt waarom Messages crasht.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Om zeker te zijn dat er geen vernaggelde toestanden meer overgebleven zijn van die DP's. Start de Mac op in Single User mode met Cmd+S. Voer dan de onderstaande commando's uit:
Code:
fsck -fy reboot |
|
||||
|
||||
Thx Timosha, ik was toen je dat bericht postte al bezig met het (voor de tweede) opnieuw installeren van OS X Yosemite. Het heeft deze keer wel gewerkt. Geen idee waarom het bij de eerste keer niet werkte.
Bedankt voor je moeite . |
|
|||
|
|||
|
Labels |
berichten, iphone, sms, yosemite |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: sms doorsturen naar iMac lukt niet | Robbee | Desktop-applicaties | 13 | 17-11-14 22:42 |
SMS'n Backup'n naar Mac | TwilightDawn | iPhone algemeen | 9 | 28-02-12 20:29 |
Sms doorsturen | mriek | iPhone algemeen | 30 | 08-01-09 15:14 |
SMS bericht naar Mac versturen? | Bluerein | Archief | 1 | 07-10-08 10:18 |
|
|