iphone 4 uit Bangkok geen netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De Iphone van mijn dochter ging op vakantie stuk: daar een gebruikte 4 gekocht. sim only card van Youphone(kpn) kan hier geen netwerk vinden. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 uit Bangkok geen netwerk
De Iphone van mijn dochter ging op vakantie stuk: daar een gebruikte 4 gekocht.
sim only card van Youphone(kpn) kan hier geen netwerk vinden. De card doet het wel in andere Iphones. Model MC603TH/A versie 7.1.2 aanbieder KPN NL 16.1 serie nr 7Q037G2WA4S Hoe krijg ik deze aan de praat? Wie weet raad? Bij reparatieshop hadden ze geen ervaring met buitenlandse mobieltjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mischien dat er op die iPhone een simlock zit waardoor dat dit niet werkt met de provider waar jij wil mee werken. (maar wel met één provider daar ter plaatse onbekend welke)
Kan je dat eens nakijken of er simlock op zit ? Zo ja, unlocken dan maar .... Voor we verder gaan.
|
|||
|
|||
Alle andere Wi-Fi functies en Apps werken normaal,
Er wordt niet om code gevraagd: geen service Aanbieder niet automatisch geen netwerk.... |
|
|||
|
|||
Ziet ernaar uit dat die niet Simlockvrij is. Laten unlocken of een R9. -sim kopen.
|
|
|||
|
|||
sorry R9 ? wat is dat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok thanks, ga ik proberen
|
|
|||
|
|||
Het kan ook nog een stuk makkelijker, als je tenmiste wilt jailbreaken.
Jailbreak telefoon Installeer ultrasn0w En klaar Nu wordt elke simkaart geaccepteerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok , bedankt simlock unlocked....zover..en nu?
contract expired, country Purchased Thailland |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat zeg ik
ik wist niet dat de iphone 4 dat niet kon |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk zoeken/geen netwerk vinden. | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 07-11-11 16:55 |
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? | bengek | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 08:45 |
iphone geen netwerk | ajoub | Unlock [archief] | 6 | 13-05-08 10:05 |
iPhone uit Bangkok ? | Dazzle | Koopinformatie Rest van de wereld | 14 | 14-04-08 20:41 |
Bangkok iPhone halen ? | Dazzle | Archief | 1 | 10-04-08 20:42 |
|
|