//

HELP: iPhone verkocht: Bericht mijn telefoonr. wordt gebruikt voor andermans imessage

HELP: iPhone verkocht: Bericht mijn telefoonr. wordt gebruikt voor andermans imessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone met IOS 8.1 ca. 1 week geleden verkocht en heb keurig vóórdat ik deze verkocht eerst ‘Zoek mijn iDevice’ en iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-14, 22:53
babybox babybox is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard HELP: iPhone verkocht: Bericht mijn telefoonr. wordt gebruikt voor andermans imessage

Ik heb mijn iphone met IOS 8.1 ca. 1 week geleden verkocht en heb keurig vóórdat ik deze verkocht eerst
‘Zoek mijn iDevice’ en iCloud uitgezet

Message en FaceTime uitgezet

iCloud-sleutelhanger uit

iDevice willen verwijderen uit supportprofile maar daar stond hij al niet meer (en nu ook niet meer)

en vervolgens

Alle inhoud en instellingen gewist

Maar kreeg zojuist een schrikbarend bericht op mijn ipad, namelijk: Uw telefoonnummer wordt nu gebruikt voor iMessage op een nieuwe iPhone, terwijl ik verder niets toegevoegd heb. Ik heb 1 iphone en 1 ipad beiden op IOS 8.1

Wat is er aan de hand



Ik maak me echt zorgen nu, dat die andere persoon mijn (i)messages gaat ontvangen ? Wat kan ik hieraan doen? WIE WEET RAAD?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-14, 02:35
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Ik denk, maar kan weer zwaar verkeerd zijn, dat je de iPhone had moeten herstellen als nieuw via itunes...
  #3  
Oud 07-11-14, 21:19
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Als je nu eens contact opneemt met de koper en het probleem voorlegd?

Uitgaande van het positieve in de mens lost dat het misschien al op.
Wie weet begrijpt hij/zij misschien niet wat er gebeurd is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via welke provider is mijn iphone verkocht? wildstarboy iPhone algemeen 9 16-12-13 20:36
In welke landen wordt de Iphone 3GS simlockvrij verkocht? Arne.s7 Koopinformatie Nederland 1 23-08-09 04:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.